۱۰ ترفند جالب برای پدر و مادر ها

۱۰ ترفند جالب برای پدر و مادر ها

بزرگ کردن بچه ها کار سختی است و نیاز به توجه و مراقبت و فداکاری زیادی دارد اما در عین حال برای پدر و مادرها بهترین خاطره زندگی خواهد بود. درسته که سختی ها و خاطرات بدی مثل ادرار کردن روی تخت حتی وقتی بزرگ هستند غیر قابل اجتنابه اما با داشتن کمی خلاقیت می شود زندگی با بچه هارو شیرین تر و آسانتر کرد. در زیر چند نمونه از اونها رو با هم می بینیم : شاید بگید چرا به ذهن خودم نرسیده بود؟😉

۱. ترفند خلاقانه

مامان: من به پسر ۸ ساله ام گفتم که از صدای جاروبرقی متنفرم بنابراین هروقت ازم عصبانی میشه خونه رو جاروبرقی میکشه.☺

۲. یاد دادن آسان جدول ضرب به بچه ها

۳. دوقلوها را چه جوری از هم تشخیص بدیم؟

۴. وقتی مسافرت می روید تو حمام جا برای کوچولوتون نیست؟ بفرمایین اینم راه حل: استخر بچه را داخل کابین دوش به این شکل قرار بدین.

۵. ترفند پدر برای دور نگهداشتن نی نی از باربکیو

۶. وقتی میرید پیک نیک می تونید با استفاده از یک چادر مسافرتی برای کوچولوتون استخر شن درست کنین. اگه شبم بیرون موندید زیپشو ببندید تا گربه ها نرن داخلش.

۷. ترفند صندلی ماشین که میتونه جون کوچولوتون رو نجات بده؛ اسم،تاریخ تولد، اسم پدر و مادر، شماره تلفن های ضروری، شرایط پزشکی یا بیماری یا دارویی که احیانا کوچولوتون ازش استفاده می کنه یا حتی اسم دکترش رو در یک برگه نوشته و اون رو به صندلی ماشینش بچسبونین. اگر خدایی نکرده تصادف کردید و والدین بیهوش بودند این اطلاعات می تواند برای کارکنان اورژانس پزشکی بسیار مفید باشد.

۸. می تونین با استفاده از یک ظرف مستطیل شکل برای اسکیموها یک کلبه یخی درست کنید. مخصوصا پسرا حتما ازین بازی لذت میبرن.

۹. با اینکه ممکنه تا حالا هزار بار به بچه ها گفته باشین که تو پارکینگ ماشن ها ندوند، اما حتما خیلی موفق نبودین و اونام حرفتون رو گوش نکردن. کار جالب که می تونین دراین باره انجام بدین اینه که یک مگنت که روش شکل دست باشه بخرین و اون رو به ماشین تون بچسبونین و به کوچولوتون بگین زودتر خودشو بهش برسونه و دستشو روش بزاره تا مامان بابا بیان. برای بچه ها جالب خواهد بود که دستشون رو دقیقا روی دست کشیده شده روی مگنت قرار بدن.

۱۰. این استیکر های شیشه برای کوچولوهاتون تو هواپیما میتونه خیلی سرگرم کننده باشه و تقریبا نیم ساعتی اون رو مشغول کنه. این استیکرها جای کمی می گیرن و جالب و ارزون هم هستند.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *