جزئیات جالب راجع به خطوط عشق کف دست

جزئیات جالب راجع به خطوط عشق کف دست

طبق طالع بینی چینی کف بینی می تواند سرنوشت، آینده، گذشته و اخلاق شخصی هر فرد را بازگو کند. متخصصان این نوع طالع بینی ها ادعا دارند خطوط عشق کف دست هر فرد می تواند جزئیات جالبی درباره روابطش در عشق، میزان عمیق بودن عشق و ساده و پیچیده بودن آن بازگو کند. البته این ادعا به هیچ عنوان ریشه علمی ندارد و بسیاری از پژوهشگران آن را عقیده ای خرافی می دانند. کف دست ها را به هم بچسبانید، دست شما مانند کدام نمونه است؟

خطوط همسطح با هم

اگر شریک عشقی شما دارای خطوط همسطح کف دست باشد، شما خوشبختید زیرا عشق این افراد حقیقیست و در عشق به دنبال روابط دائمی هستند. این افراد عاقل هستند و از حرکات زیرکانه طرف مقابل خود خوششان نمی آید. افراد با این خطوط در کف دست، احساساتی هستند، شخصیت لطیفی دارند و به نظرات دیگران احترام می گذارند.

خط دست چپ پایین تر است

اینگونه افراد همیشه در روابط به دنبال افراد بزرگتر از خود هستند و بسیار زیرکند. در عشق موفق و رمانتیک اند و چندان پایبند قوانین اجتماعی نیستند. اینگونه افراد همیشه از حس ششم خود استفاده می کنند و کمتر هم دچار اشتباه می شوند.

خط دست چپ بالاتر است

اینگونه افراد برای داشتن روابط جدی عجله ای نمی کنند و عشق را هم تنها دلیل شادی در زندگی نمی دانند. اما اگر در نهایت کسی را به عنوان عشق و شریک زندگی خود انتخاب کنند، آن شخص یا از خودشان کوچکتر است یا ملیتی متفاوت دارد. افراد با این خطوط در کف دست، اعتماد به نفس زیاد دارند، بیشتر عاشق ظاهر افراد می شوند، در زندگی اهداف مشخص دارند، مستقل هستند و می توانند به آسانی بر سختی های زندگی غلبه کنند.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *