گفتن ویژگی های شخصیتی شما از روی سگ مورد علاقه تان

گفتن ویژگی های شخصیتی شما از روی سگ مورد علاقه تان

سگی که انتخاب می کنید می تواند چیزهای زیادی درباره ویژگی های شخصیتی تان نشان دهد.
مدت هاست که سگ ها با انسان ها زندگی می کنند. ما به آنها محبت و امنیت می دهیم و در عوض آنها ما را از عشق بدون خودخواهی خود لبریز می کنند. در زیر هفت نوع سگ با خوی های متفاوت آمده است که انتخاب هر کدام به عنوان حیوان خانگی بعدهای شخصیت صاحبش را تا حدودی نشان می دهد. شما کدام نوع را انتخاب می کنید؟

سگ چوپان استرالیایی (Australian Shepherd)

انتخاب این نوع سگ یعنی شما در زندگی به دنبال خوشگذرانی و ماجراجویی هستید. باهوش و بسیار پر انرژی هستید و از شرکت در فعالیت هایی که هم جسم و هم فکرتان را به چالش بکشد، لذت می برید. کمک به دیگران در ذاتتان است و بسیار حامی نزدیکان خود هستید. با اینحال، زود خسته می شوید و ممکن است تمرکز برای رسیدن به اهدافتان را از دست بدهید. بنابراین برای جلوگیری از خستگی و بی حوصلگی بهتر است حتی الامکان در فعالیت های خلاقانه مشارکت کنید.

سگ پشمالوی سیاه پومرانیا (Pomeranian)

برونگرا و باهوش هستید و می خواهید همیشه در مرکز توجه باشید. شخصیت سرزنده و دوستانه تان باعث می شود خیلی سریع با بقیه ارتباط برقرار کنید. هدف گرا هستید و تا رسیدن به خواسته تان دست از تلاش برنمی دارید. اما گاهی این میل به برآورده کردن همیشه اهداف، ممکن است شما را دچار وسواس فکری کند. بنابراین بهتر است الویت های خود را متفکرانه انتخاب کنید.

سگ بازآور لابرادور (Labrador Retriever)

سگ میانه اندام با موی کوتاه که معمولا به رنگ سیاه یا قهوه ای است و برای بازآوری شکار تربیت می شود را سگ بازآور لابرادور می نامند. انتخاب این نوع سگ نشان می دهد که فردی کنجکاو، عاشق کشف چیزهای مختلف و نو هستید. با اینحال علاقه مفرط تان به خوشگذرانی گاهی اوقات شما را در موقعیت های ناخواسته قرار می دهد. بقیه از بودن در کنار شما خوشحال می شوند خصوصا بچه ها که ارتباطی خوب با آنها برقرار می کنید. در کنترل احساسات خود عالی هستید و می توانید سخت ترین موقعیتها را به آسانی پشت سر بگذارید. وقتی پای روابط عاشقانه در میان باشد، بسیار خیال پرداز هستید، دنبال عروسی افسانه ای می گردید و عاشق رابطه رمانتیک تو کتاب ها هستید.

سگ لابرادودل (Labradoodle)

گاهی غیرقابل پیش بینی می شوید، اما می دانید چطور از این موقعیت به نفع خودتان استفاده کنید. این باعث می شود در کنارتان بودن برای بقیه لذتبخش باشد. در رابطه عاشقانه، از پارتنر خود انتظار دارید مکمل تان باشد و معمولا جذب کسی می شوید که دقیقا نقطه مقابل شما باشد. آینده نگر هستید و می دانید که هر رابطه ای پستی و بلندی های خود را دارد اما در حل مشکلات هم ماهر هستید.

سگ هاسکی (Husky)

عاشق ارتباط با دیگران هستید و در کل اجتماعی هستید. در زندگی دنبال توازن و آرامش هستید، اما بسیار پر انرژی هستید. روحی سرکش و تسخیرناپذیر دارید. از نظر شما هیچ هدفی دست نیافتنی و هیچ مشکلی غیر قابل حل نیست. در عشق تمام خود را برای شریک تان می گذارید و انتظار دارید که او هم نسبت به شما همینگونه باشد.

سگ چیواوا (Chihuahua)

این سگ کوچک است با گوش های بزرگ. انتخاب این نوع سگ نشان می دهد که در زندگی آسان گیر هستید اما برعکس انگیزه بالایی دارید. نسبت به کسانی که دوستشان دارید بسیار وفادار هستید.

سگ پیت بول (Pitbull)

عاشق زندگی هستید. اعتماد به نفس بالا دارید با روحیه ای قوی و مستقل. اما گاهی اوقات سلطه جو می شوید که باید از آن دوری کنید. معتقدید که عشق باید فارغ از قوانین و محدودیت های اجتماع و خودخواهی باشد. در عشق به دنبال اعتماد و آزادی کامل هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *