طراحی ناخن با استفاده از عکس سونوگرافی جنین

طراحی ناخن با استفاده از عکس سونوگرافی جنین

هر که باشیم قطعا یک نفر در زندگی همه ما هست که بدون آن به وجود نمی آمدیم؛ بله مامان. مامان های باردار جزو دسته افراد بسیار خوشحالی هستند که همیشه ما را با کارهای شگفت انگیزی که برای نشان دادن خوشحالی بی حد و مرزشان انجام می دهند، شگفت زده می کنند. جدیدترین روشی که این روزها در سطح اینترنت زیاد دیده می شود، طراحی ناخن با استفاده از عکس سونوگرافی جنین است؛ واقعا انسان از دیدن این صحنه قشنگ سیر نمی شود.

طراحی ناخن با استفاده از عکس سونوگرافی جنین

صاحب سالن آرایشی که این اقدام جالب را انجام داده است با هشتگ ultrasoundnails# در اینترنت طراحی های خود را به معرض نمایش گذاشت. او در ابتدا اصلا فکر نمی کرد که این کارش اینقدر مورد توجه و محبوبیت در سرتاسر جهان قرار گیرد؛ اولین عکس اینستاگرامی او را در زیر مشاهده می کنید :

با اولین عکس او آنچنان مشهور شد که مجبور بود خیلی از مشتریانش را رد کند زیرا مامان های باردار از هفته ها قبل برای طراحی ناخن وقت رزرو کرده بودند. بنابراین مجبور شد یک سازمان برای این کار راه بندازد؛ مامان های باردار می توانستند ازین طریق عکس سونوگرافی جنین خود را برای او بفرستند و او روی انگشت شان برایشان طراحی کند، یا ناخن طراحی شده را در جعبه هدیه برایشان بفرستد و اینجوری آنها حتی می توانستند این ناخن را به عنوان یادگاری برای خود نگه دارند.

متاسفانه این ایده او همانند دیگر ایده ها در سرتاسر جهان کپی شد؛ مثلا در عکس زیر خانمی در سوئد روی دو تا از انگشتانش عکس سونوگرافی دو کودکش را طراحی کرده است :

برخی از مامان ها هم از این طراحی قشنگ برای بزرگداشت یاد جنین سقط شده خود استفاده کرده اند : عکس زیر متعلق به کاربر اینستاگرامی ست که در صفحه خود نوشته است : ” بعد از سه سال و امتحان روش های درمان نازایی متعدد، بالاخره در ماه آوریل باردار شدم. وقتی شنیدم کودکم دیگر زنده نیست و رشد نمی کند قلبم شکست. او را روز بعد از من جدا کردند. اما یاد گرفتم چه طور او و زندگی کوتاهش را دوست بدارم و با امید بیشتر همه چیز را از اول شروع کنم. عزیز دلم دوست دارم و خوشحالم از اینکه عکست را روی ناخنم به عنوان یادگاری دارم.”

هنر طراحی ناخن جهان را فرا گرفته است

این نوع طراحی ناخن در جشن های تعیین جنسیت و بیبی شاور بسیار استفاده می شود. مامان ها از هر نژادی، با هر رنگ پوستی، هر رنگ مویی باشند و هر زندگی ای داشته باشند، زندگی را به هر طریقی که ممکن است جشن می گیرند. حتی اگر کودک خود را سقط کنند باز هم به یادبود عشق و زندگی کوتاهی که داشته است با امید به سوی آینده ای بهتر قدم بر می دارند.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *