مدل مو برای انواع صورت

مدل مو برای انواع صورت

مدل مو برای صورت قلبی شکل

افرادی که صورتی قلبی شکل دارند، دارای پیشانی بزرگ و چانه کوچک هستند. برای این نوع صورت باید مدل مویی انتخاب کنید که پیشانی را کمتر نشان دهد و در عوض استخوان گونه را برجسته تر کند یعنی در واقع قسمت پایینی صورت را پرتر نشان دهد.

بهترین مدل مو برای این افراد چتری است و قد مو هم بهتر است تا کنار فک باشد یا از چانه کوتاهتر باشد.

برای پر تر نشان دادن قسمت پایینی صورت یعنی اطراف گونه موها را در این منطقه پر تر نگه دارید و مو‌های روی سر خود را کم پشت‌تر کنید تا با پیشانی بزرگ هماهنگ شود.

افراد با صورت قلبی شکل بهتر است رنگ مویی را انتخاب کنند که در قسمت ریشه مو‌ به صورت تیره باشد و در قسمت‌های پایینی مو‌ها را روشن‌تر کنند.

مدل مو برای صورت گرد

معمولا افرادی که صورت گرد دارند جوانتر از سنشان به نظر می رسند اما در انتخاب مدل مو باید دقت بیشتری به خرج دهند تا شیک و آراسته به نظر برسند. افراد صورت گرد دارای گردی و پهنا در کل صورت هستند. مدل موی مناسب برای این افراد مدلی است که صورت را لاغرتر نشان دهد و از گردی آن کم کند. موی کمی بلند تا سر شانه و صاف برای این افراد انتخاب خوبیست. اگر می خواهید مویتان کوتاه باشد مدل زیر هم انتخاب خوبیست :

موی چتری که به یک طرف کج باشد هم برای این افراد خوبست :

چتری خیلی کوتاه به صورتی که پشت کاملا کوتاه و پسرانه باشد و جلو کمی چتری، هم مناسب است.

مدل مو برای صورت کشیده

برای این صورت ها بهتر است مدل مویی انتخاب کنید که کمی پایین تر از گوش یا چانه کوتاه شود، بدین ترتیب لاغری و کشیدگی صورت کمتر دیده می شود. موی خیلی لخت برای این نوع صورت مناسب نیست چون کشیدگی آن را بیشتر نشان می دهد.

مدل مو برای صورت مربعی

برای صورت مربعی شکل باید مدل مویی انتخاب کنید که فک را ملایم تر نشان دهد. بهتر است مو در قسمت کناره های صورت صاف باشد. هرگز از مدل مویی که تا بالای استخوان فک است استفاده نکنید.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *