با خوردن یک لیوان از این نوشیدنی قبل از خواب چربی سوزی کنید!

با خوردن یک لیوان از این نوشیدنی قبل از خواب چربی سوزی کنید!

همه ما هرازگاهی سراغ رژیم گرفتن و چربی سوزی می رویم. وجود چربی اضافه دور شکم یا هرجای دیگر بدن، ناسالم و زشت است. اگرچه می توان با گرفتن رژیم غذایی سالم و ورزش، به تناسب اندام رسید اما بد نیست شبها قبل از خواب این نوشیدنی را نیز امتحان کنید. خوردن یک لیوان از این نوشیدنی در شب باعث افزایش متابولیسم تا بالاترین حد ممکن و در نهایت چربی سوزی می شود.

با این نوشیدنی گیاهی متابولیسم را بالا ببرید

زمانی که خوابیم، متابولیسم در پایین ترین حد خود قرار دارد زیرا بدن در حال استراحت و ریلکس کردن است، خوردن یک لیوان از این نوشیدنی گیاهی به دلیل دارا بودن گیاهان و ترکیبات سرشار از آنتی اکسیدان در آن که برای هضم و گوارش غذا مفید است، باعث می شود بدن چربی سوزی بیشتری انجام دهد. این نوشیدنی بدن را نیز سم زدایی می کند و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

طرز تهیه این نوشیدنی

یک عدد خیار، یک دسته جعفری یا گشنیز، آب یک عدد لیمو، یک قاشق غذاخوری زنجبیل تازه رنده شده و آب آلوئه ورا به همراه یک دوم فنجان آب را با هم ترکیب کنید. آن را از صافی رد کرده و یک لیوان از این نوشیدنی را قبل از خواب برای چربی سوزی بیشتر میل کنید.

دلیل چربی سوزی این ترکیبات چیست؟

ویتامین و فیبری که در خیار وجود دارد به همراه آب فراوان موجود در آن باعث می شود احساس سیری کنید و هر چه آب بیشتری بنوشید سرعت متابولیسم بدن بالاتر می رود. چعفری یا گشنیز سرشار از آنتی اکسیدان هستند و از احتباس آب در بدن و نفخ شکم جلوگیری می کنند. این دو همچنین برای تصفیه خون بسیار مفیدند. لیمو و زنجبیل جزو بهترین مواد برای گوارش و سم زدایی بدن هستند که در نهایت به چربی سوزی بیشتر کمک می کنند. آلوئه ورا نیز سرشار از آنتی اکسیدان است و متابولیسم را بالا می برد. این گیاه همچنین هرگونه التهاب داخلی در دستگاه گوارش را از بین می برد و در نتیجه عملکرد آن را بهبود می بخشد.

بنابراین این نوشیدنی سالم بدن را چه از داخل چه خارج سم زدایی می کند، هضم مواد غذایی را آسان تر می کند و متابولیسم را افزایش می دهد. اگر در کنار مصرف این نوشیدنی، رژیم غذایی سالم نیز داشته باشید و مرتبا ورزش کنید زودتر از آنچه که فکر می کنید چربی سوزی خواهید کرد.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *