شکمی صاف در ۱۴ روز با این نوشیدنی اعجاب انگیز

شکمی صاف در ۱۴ روز با این نوشیدنی اعجاب انگیز

اگر به دنبال کم کردن وزن خود هستید ولی هنوز موفق نشده اید، یا بارها روش های مختلف برای داشتن شکمی صاف را امتحان کرده اید ولی نتیجه نگرفته اید، این نوشیدنی اعجاب انگیز را که همه جا یافت می شود و برای سلامتی بسیار مفید است نیز حتما امتحان کنید. تعجبی ندارد که مدل ها، ورزشکاران مشهور و بازیگران این نوشیدنی را به همه پیشنهاد دهند. اما این نوشیدنی چیست؟ آب نارگیل. مصرف روزانه آب نارگیل خواص بیشماری دارد که در زیر ۸ مورد از آنها آمده است :

۱. کاهش وزن سریع تر و راحت تر

اگر می خواهید وزن کم کنید و آن را نگه دارید، آب نارگیل را با نوشیدنی های دارای قند دیگر جایگزین کنید. آب نارگیل کالری بسیار کمی دارد و باعث می شود برای مدت بیشتری احساس سیری کنید. بهتر است یک لیوان آب نارگیل را قبل از غذا میل کنید؛ بدین ترتیب غذای کمتری خواهید خورد.

۲. آب رسانی بدن

آب نارگیل باعث ذخیره شدن انرژی بدن و متعادل ماندن میزان مایعات در بدن می شود. بسیاری از ورزشکاران بزرگ در قبل، حین و بعد از ورزش از این نوشیدنی اعجاب انگیز استفاده می کنند.

۳. رفع مشکلات گوارشی

آب نارگیل به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد، عمل هضم را تسهیل کرده و مشکلات گوارشی را رفع می کند. سازمان بهداشت جهانی (WHO) نیز حتی استفاده از این نوشیدنی را برای درمان اسهال در کودکان توصیه می کند.

۴. ثابت کردن فشار خون

تحقیقات نشان داده است که آب نارگیل تاثیر به سزایی روی فشار خون دارد و فشار خون سیستول را تا ۷۱ درصد و فشار خون دیاستول بدن را تا ۲۹ درصد پایین می آوررد.

۵. نرمی و درخشندگی پوست

آب نارگیل منبع غنی آنتی اکسیدان است و می تواند سموم را دفع کرده و مواد مغذی برای پوست و بدن فراهم کند. علاوه بر نوشیدن، می توانید آب نارگیل را روزانه روی پوست خود بمالید تا آلودگی های آن را برطرف سازد و آن را نرم، سالم و درخشنده کند.

۶. بهبود خلق و خو و کاهش استرس

آب نارگیل دارای ویتامین های بسیار است. ویتامین ب کمپلکس موجود در آن باعث کاهش استرس و بهبود خلق و خو می شود. منیزیوم موجود در آن باعث افزایش میزان سروتونین در بدن می شود. کمبود سروتونین باعث افسردگی می شود.

۷. برطرف کننده طبیعی سردرد یا به هم خوردگی مزاج

اگر شب قبل مهمانی رفته اید و سر درد گرفته اید یا مزاج تان به هم ریخته شده است، آب نارگیل بنوشید تا بدن احیا شود. این نوشیدنی سرشار از مواد مغذی و ویتامین است که می تواند بدن را دوباره آبرسانی کرده و ویتامین های از دست رفته را به آن بازگرداند. آب نارگیل ۹۵ درصد آب خالص است بنابراین بهترین منبع برای متعادل ساختن میزان آب بدن است.

۸. خاصیت ضد پیری

آب نارگیل این نوشیدنی اعجاب انگیز، منبع طبیعی سیتوکینین است (ترکیبات آلی که کارشان در گیاهان مانند کار هورمون در بدن است) و برای سلامتی بسیار مفید است. سیتوکینین نه تنها خاصیت ضد پیری دارد بلکه باعث کاهش ریسک ابتلا به بیماری های مربوط به بالا رفتن سن نظیر سرطان و لخته شدن خون در قلب یا رگ ها می شود.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *